| Model v měřítku 1:43 vyrobila firma IXO 
			 77. ročník slavných 24 hodin Le Mans na okruhu La Sarthe skončil dvojitým vítězstvím Peugeotu, který tak napotřetí konečně porazil Audi. 
					V kvalifikaci zajel nejrychlejší čas 
					potřetí za sebou domácí Stéphane Sarrazin s Peugeotem 908 
					HDI FAP, ten měl hodnotu 3:22,888 min. Dalším továrním 
					prototypům se lvem ve znaku patřila třetí a pátá pozice, 
					čtvrtý byl soukromý vůz stáje Pescarolo Sport. Konkurenční 
					Audi R15 TDI startovaly ze druhého, šestého a sedmého místa. 
					Závod byl odstartován v sobotu 13. června v 15:00 a již od 
					počátku se ukázalo, že spidery Audi tentokrát na uzavřené 
					Peugeoty rychlostí nestačí. Navíc  vozy se čtyřmi kruhy 
					měli hned od počátku problémy, jeden z nich již po několika 
					kolech musel být vytažen z kačírku. Ve vedení byla zprvu 
					posádka Franck Montagny /Sébastien Bourdais /Stéphane 
					Sarrazin. Později se však objevily technické problémy, na 
					voze musela být vyměněna zadní náprava, takže ztratil devět 
					minut (!) v boxech. Na prvním místě se objevila trojice 
					David Brabham /Marc Gené /Alexander Wurz, která také 
					zvítězila, během čtyřiadvaceti hodin ujela 382 kol.  
			 Technická data Motor : podélně uložený diesel V12 100 º, hliníkový blok i hlava, zdvihový objem 5500 ccm,  
			4 ventily / válec, rozvod DOHC, 
			přímé vstřikování paliva  Převodovka : šestistupňová, poloautomatická s řazením pádlem pod volantem, pohon zadních kol 
			Zavěšení : přední zavěšení 
			dvojitá trojúhelníková ramena , push-rod, tlumiče ovládány torzní 
			tyčí, 
			zadní zavěšení dvojitá trojúhelníková 
			ramena push-rod,  Řízení : hřebenové řízení s pastorkem a posilovačem Šasi : monokok z uhlíkových vláken s plně integrovaným motorem Karoserie : z uhlíkových vláken a kompozitních panelů Brzdy : carbon keramické odvětrávané kotouče na všech kolech Rozměry : délka / šířka / výška 4650 mm / 2000 mm / 1030 mm 
			Hmotnost : 925 kg |